Leuk om jou en je business te supporten
Iedereen weet wat hij doet,
een gedeelte weet hoe hij het doet,
maar weinigen weten waarom hij het doet.
Waarom?
Hi unieke ondernemer | manager | bestuurder,
Jouw organisatie maakt een maatschappelijke impact en met de liefde voor wat je doet, is het verkrijgen van voldoening een ‘purpose’. Business met een boodschap! Daar sla ik op aan.
O.a. hectiek, groei, (extra) projecten, achterstallige werkzaamheden, ziekteverzuim, verlof, tijdelijke stagnatie in productiviteit door vertrekkende en nieuwe medewerkers en inspelen op wijzigingen in de markt zorgen voor disbalans.
Door ruimte te vinden, rust en afstand te nemen heb ik mijn mooiste lessen geleerd. Hoe eng en spannend het ook is om zekerheden op te geven, met loslaten komt ware kracht naar boven. Vol inspiratie, productiviteit en blijheid kunnen richtingen worden bepaald, doelen behaald en passies beleefd. Dit heb ik ervaren in mijn zoektocht naar ontwikkeling en werkgeluk. Ik wil ontwikkelen en groeien met werk in een levensfase waarin de kinderen groter worden en ik weer aan de beurt ben. Ondernemen betekent voor mij: resultaatgericht werken, openstaan voor Het Nieuwe Werken (HNW) – hybride werken -, vrijheid en inspiratie. Dat is mijn ‘waarom’. Mijn ervaring wil ik dolgraag inzetten als ondersteuner, problem solver, rechterhand. Dat is mijn passie en waar ik blij van word.
Heb je behoefte aan tijd, ruimte en overzicht, zodat disbalans wordt omgezet in balans, je met meer afstand jezelf en je business kunt vormgeven, laten groeien en/of zelf meer kunt doen waar je blij van wordt? Met als gevolg, dat er inspiratie ontstaat en je het beste uit jezelf kunt halen? Daar draag ik graag aan bij en dat is hoe ik de wereld een beetje mooier wil maken; ‘Grow to the light’
Hoe?
Door de specifieke situatie goed met elkaar door te nemen, zullen de prioriteiten en behoeften naar voren komen. Resultaten worden (SMART) vastgesteld en bijbehorende taken vastgelegd. Op deze manier zijn er wellicht taken, los van de functie omschrijving, die tevens bijdragen aan het behalen van het resultaat. Of er zijn piekmomenten waar ik wat meer en momenten waar ik minder ingezet kan worden, wat bijdraagt aan het (financiële) resultaat. Voor beide partijen is duidelijk wanneer en op welke voorwaarden de dienstverlening een succes is.
Wat?
Praktische business support, ondersteuning als rechterhand, zodat je het beste uit jezelf en je business kunt halen.
Gericht op twee aandachtsgebieden:
- Het bieden van flexibiliteit, continuïteit en kwaliteit d.m.v. business support (kortdurend of langdurig) in het vak van management assistent- /virtual assistant-/HR-ondersteuning.
- Organisaties veranderen snel en hierdoor ook de competenties van managers/ondernemers. Business support moet hier perfect op aansluiten. Op basis van ervaring, opleiding en persoonlijkheid voel ik me hierin als een vis in het water. Ik werk zelfstandig, pro actief, heb een hands-on mentaliteit en zorg voor de planning, organisatie, coördinatie en uitvoering van high level support taken (HBO).
Management support
Planning, organisatie, coördinatie en uitvoering van alle praktische management assisterende taken en secretariële ondersteuning
Business management support
Strategische management support
Sparringpartner
Event management support
Project management support
Facilitair support
Sales support
Financieel support
Virtuele backup
Ik werk graag bij je op kantoor, maar ben ook zeer productief als ik plaats- en tijd-onafhankelijk werk. Uiteraard worden er goede afspraken gemaakt over resultaten en persoonlijke meetings. Management support taken zijn hier geschikt voor, maar denk ook aan:
Communicatie support
HR-ondersteuning
Met ruim 5 jaar allround HR-ervaring zet ik mijn expertise graag ondersteunend, assisterend en praktisch in.
HR-support
No mountain to high | no valley to deep…
Dienstverlening op maat. Genoemde werkzaamheden zijn een greep uit de meest voorkomenden. In een goed gesprek, wil ik graag weten waar de behoefte ligt.
Mijn aanbod pas ik naadloos aan en afspraken en resultaten worden zorgvuldig vastgelegd.
Flexibel inzetbaar per uur, full- of parttime, met een dagdelen-kaart, per project of afspraken op maat. Kortdurend of langdurig.
Uurtarief afhankelijk van de opdracht
Ik werk bij je op kantoor of tijd- en plaats-onafhankelijk en is dus ook op maat af te spreken.
“Mirella heeft zich in het jaar dat ze bij ons werkte laten zien als een hardwerkende, doortastende, leergierige en flexibele collega. Ze heeft een uitermate positieve bijdrage geleverd aan de ontwikkeldoelstellingen van ons team management ondersteuners, iets waar we zeker verder mee kunnen bouwen. Mirella benadert mensen met een open blik en benoemt de dingen op een respectvolle en vriendelijke manier zoals ze zijn. Enorm veel dank voor je inzet Mirella, volgende opdrachtgevers mogen blij zijn met jou!”
Willemijn Goede-Wilting, coördinator centrale ondersteuning Algemene Reken kamer
“De overgang van OFRC naar Urban Department Store Rotterdam was een hectische en complexe periode. Mirella heeft zich volhardend nieuwe zaken eigen gemaakt en er tevens voor gezorgd, dat de dienstverlening en werkzaamheden ‘smooth’ doorliepen. Als kameleon paste zij zich heel natuurlijk aan in de werkrelatie met interne en externe belanghebbenden en bleek een belangrijke schakel in bestaande en nieuwe contacten. In de zoektocht naar een toekomstbestendige organisatie heeft Mirella aangetoond met vertrouwen een rots in de branding te zijn. De spilfunctie van officemanager heeft zij in die periode bewezen waardig te zijn.” Dominique van Elsacker; directeur Urban Department Store Rotterdam
“Binnenstad Centraal was de kwartaalbijeenkomst waar ondernemers, winkeliers, bewoners, stadsbestuur, gemeentelijke- en hulp-diensten en beveiligingsorganisaties bij elkaar kwamen. In mijn rol als enthousiasmeur vond ik het een feestje om te doen. Niet in de laatste plaats door de goede zorgen van Mirella. Met het team vertrouwden we de coördinatie, organisatie en de uiteindelijke uitvoering volledig toe aan Mirella. Tot in de puntjes verzorgd, een creatieve inbreng wat betreft (verschillende) locaties en catering en voor deelnemers altijd een enthousiast en gastvrij ontvangst. Mirella, een adhoc probleemoplosser, organisatietalent, ze creëert ruimte voor focus, met op z’n Rotterdams een niet lullen maar poetsen mentaliteit.” Marcel Jongmans, Enthousiasmeur.
Leuk om jou en je business te supporten!
Neem hieronder contact met me op
Heart in Support
Mirella Lapré – de Graaf
Wittenstein 131, Dordrecht
06 29 26 83 62
info@heartinsupport.nl